نکوداشت غلامرضا بهروان پیشکسوت فوتبال مازندران 

همایش نکوداشت پیشکسوتان فوتبال مازندران با محوریت تجلیل از چند دهه زحمات غلامرضا بهروان در فوتبال کشور برگزار شد.

همایش نکوداشت پیشکسوتان فوتبال مازندران  با حضور ستاره‌ها، اسطوره‌ها و مسئولان فوتبال کشور در بهشهر برگزار شد و با اهدای لوح و هدایایی از تلاش‌ها و زحمات چندین ساله غلامرضا بهروان تقدیر شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این آئین، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله بهروان در فوتبال، گفت: خدمات شایان مهندس بهروان در فوتبال غیر قابل انکار است.

او خواستار توجه ویژه هیات‌های ورزشی به پیشکسوتان شد و افزود: هیات‌های ورزشی باید توجه و استفاده از موسپیدان و خاک خورده‌های ورزش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا از تجربیات گرانبهای این عزیزان در جهت پیشرفت رشته‌های خود استفاده کنند.

عالیشان همچنین از تشکیل کارگروه ویژه پیشکسوتان در اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: پیشنهاد دادیم که جمعی از نخبگان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف را در قالب کارگروه دور هم جمع کنیم تا از نظرات و تجربیات چندین ساله این عزیزان در پیشرفت هرچه بیشتر ورزش مازندران کمک بگیریم.

در حاشیه این آئین نیز عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، غلامرضا بهروان را به عنوان مشاور امور ورزشی ویژه حوزه فوتبال در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران معرفی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار